Picmakers Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Picmakers Forum

Voor de Echte Picmakers
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistreren

 

 Familieplaatje gezocht voor online maffia spel: barafranca!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Omertapicture
PMF Dummie
PMF Dummie



Aantal berichten : 1
Registration date : 20-07-10

Familieplaatje gezocht voor online maffia spel: barafranca! Empty
BerichtOnderwerp: Familieplaatje gezocht voor online maffia spel: barafranca!   Familieplaatje gezocht voor online maffia spel: barafranca! Icon_minitimedi 20 jul 2010, 12:25

Beste picmakers, ik speel het spel barafranca.nl, misschien hebben jullie er nog nooit van gehoord, maar het is er in ieder geval de bedoeling om een zo hoog mogelijke rang te behalen, als je eenmaal een hoge rang hebt kan je een familie oprichten, ik speel het spel nu al enkele jaren, en ban van plan om in de volgende versie mijn eigen familie op te richten. Ben alleen niet zo goed in plaatjes dus ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen.
wat moet er ongeveer in komen?
- De naam van de familie in het midden: Bustcompany
- De achtergrond van het plaatje: bedenk maar iets creatiefs ( iets met meerdere kleuren of iets is altijd leuk, of een stad als achtergrond, bedenk wel dat het een maffia spel is)
- Verder moet er onder de naam van de familie de volgende tekst komen: We live for your freedom!
- Verder mag je altijd wat dingen toevoegen iets met plaatjes van een stad of iets dergelijks is altijd leuk!

Ik hoop dat iemand voor mij deze pic kan maken, ik zal er erg blij mee zijn!!! sunny

Groeten Founder of Bustcompany
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Familieplaatje gezocht voor online maffia spel: barafranca!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Picmakers Forum :: Picmaker uitdagingen :: Contest-
Ga naar: