Picmakers Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Picmakers Forum

Voor de Echte Picmakers
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistreren

 

 Schelden, kanker

Ga naar beneden 
+5
Theonlyone
nickgg
Roprop
sence
Cross
9 plaatsers
AuteurBericht
Cross
Website team
Website team



Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Woonplaats : Beemster
Registration date : 18-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedi 01 apr 2008, 10:00

Oke, ik krijg toch wel redelijk wat klachten over dat er hiet mer kanker gescholden mag worden. Daarom wil ik voorstellen dat we dat niet meer doen en dit ook in de regels opnemen!

laat hier even je mening achter.

P.S. sterkte nickgg!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s252.photobucket.com/albums/hh17/cross-design/
sence
PMF normaal lid
PMF normaal lid
sence


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 30
Woonplaats : Middelburg
Registration date : 18-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedi 01 apr 2008, 16:56

mooie regels me oma HAD borst kanker maar ik spot er eigenlijk niet mee ligt eraan hoe je de zin bekijkt Very Happy maar als er veel klachten komen AFSCHAFFEN die zooi Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Roprop
PMF gevorderd lid
PMF gevorderd lid
Roprop


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Hengelo Ov
Registration date : 19-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedi 01 apr 2008, 17:06

Thx Cross
Terug naar boven Ga naar beneden
nickgg
PMF beginner
PMF beginner
nickgg


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 30
Woonplaats : L'dam
Registration date : 18-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedi 01 apr 2008, 17:43

thnx Cross Smile 't is alleen jammer dat haast niemand de regels leest
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bacchus-leerdam.com
Cross
Website team
Website team



Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Woonplaats : Beemster
Registration date : 18-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedi 01 apr 2008, 18:37

als jij ineens een dag gebant bent vraag je je wel af wrom.. en dan weten ze het de volgende keer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s252.photobucket.com/albums/hh17/cross-design/
Theonlyone
PMF gevorderd lid
PMF gevorderd lid
Theonlyone


Aantal berichten : 123
Registration date : 20-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimewo 02 apr 2008, 17:54

Heel goed:) en bedankt Cross ik haat dta woord en die ziekte Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
wesss234
PMF normaal lid
PMF normaal lid
wesss234


Aantal berichten : 65
Registration date : 19-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimevr 04 apr 2008, 16:32

mag je wel met tyfus ??

in de zin van die sig is tyfus mooi ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Lian
PMF special lid
PMF special lid
Lian


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 19-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimevr 04 apr 2008, 17:14

zet gewoon een filter over kanker en kk,

ik zeg het vaak perongeluk. silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Cross
Website team
Website team



Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Woonplaats : Beemster
Registration date : 18-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimevr 04 apr 2008, 17:39

ja met tyfus mag wel, daar gaan mensen tegenwoordig niet meer aan dood...

en lian ik zal traser vragen ernaar te kijken want ik ben te lui om het uit te gaan zoeken of dat kan en hoe dat werkt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s252.photobucket.com/albums/hh17/cross-design/
Pshaw
PMF beginner
PMF beginner
Pshaw


Aantal berichten : 41
Registration date : 20-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimevr 04 apr 2008, 19:50

Cross schreef:
ja met tyfus mag wel, daar gaan mensen tegenwoordig niet meer aan dood...

en lian ik zal traser vragen ernaar te kijken want ik ben te lui om het uit te gaan zoeken of dat kan en hoe dat werkt XD

Tyfus aka Tuberculose Is nog steeds een kut ziekte o.O en daar gaan nog steeds mensen aan dood. dus eigenlijk is het niks anders.. D:

Behalve dat het mindervaak voorkoment is. (open TBC dan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cross
Website team
Website team



Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Woonplaats : Beemster
Registration date : 18-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimevr 04 apr 2008, 20:02

ja maar in nederland gaan er geen mensen aan dood, tenzij ze zeer gelovig zijn er zich niet laten inenten.. dus dat is niet echt te vergelijken met kanker waartegen geen echt goede, altyd werkende medicijnen zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s252.photobucket.com/albums/hh17/cross-design/
Pshaw
PMF beginner
PMF beginner
Pshaw


Aantal berichten : 41
Registration date : 20-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimevr 04 apr 2008, 20:21

Cross schreef:
ja maar in nederland gaan er geen mensen aan dood, tenzij ze zeer gelovig zijn er zich niet laten inenten.. dus dat is niet echt te vergelijken met kanker waartegen geen echt goede, altyd werkende medicijnen zijn Wink

Toen ik in de derde klas zat, Moesten wij een klaslokaal delen met een hogere klas, daar hadden 4 mensen open TBC, 2 zijn overleden.
Kortom iedereen werdt ingeent door dat spul en getest of wij het ook hadden. dus er gaan nog steeds mensen aan dood o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
DeadFire
PMF gevorderd lid
PMF gevorderd lid
DeadFire


Aantal berichten : 104
Registration date : 03-04-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedo 10 apr 2008, 18:46

Pshaw schreef:
Cross schreef:
ja maar in nederland gaan er geen mensen aan dood, tenzij ze zeer gelovig zijn er zich niet laten inenten.. dus dat is niet echt te vergelijken met kanker waartegen geen echt goede, altyd werkende medicijnen zijn Wink

Toen ik in de derde klas zat, Moesten wij een klaslokaal delen met een hogere klas, daar hadden 4 mensen open TBC, 2 zijn overleden.
Kortom iedereen werdt ingeent door dat spul en getest of wij het ook hadden. dus er gaan nog steeds mensen aan dood o.o

PWND xD Nee maar dat is ook mn reden waarom ik het nergens op vind slaan dat je niet met kanker mag schelden. Pokke is de laatste pas geremt, aids word door sommige ook gezegt (aidspatient!!!) en natuurlijk mongool (syndroom van dauwn ofzo).

Ik zeg het soms, met de zelfde betekenis als elk ander scheldwoord. Als het voor mij een ban betekend als ik het keer in mn mond neem, so be it, dan is et laters. Very Happy. als mensen erover flippen, negeer ik ze.

EN IK SCHELD MET KANKER TERWIJL MN TANTE EN MN 2 OMA'S ER DOOD AAN ZIJN GEGAAN. Tis een scheldwoord, dat hoort niet lief te zijn -.-

Zal ik nog een leuk geintje vertellen, ELK PERSOON heeft kanker cellen inzich Smile. maar bij sommige groeien (dupliceren) ze zich, en bij andere niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
DeadFire
PMF gevorderd lid
PMF gevorderd lid
DeadFire


Aantal berichten : 104
Registration date : 03-04-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedo 10 apr 2008, 18:49

kan niet anders dan dubbel post
Cross schreef:
ja maar in nederland gaan er geen mensen aan dood, tenzij ze zeer gelovig zijn er zich niet laten inenten.. dus dat is niet echt te vergelijken met kanker waartegen geen echt goede, altyd werkende medicijnen zijn Wink

verschil is niet zo groot, als je in eens de tyfus hebt, ga je waarschijnlijk dood. Bij kanker zeker niet meer, als je het voor de uitzaaing achterkomt, word het verwijderd, en haal je het vaak. ja ouderen niet. Dit komt hard aan, maar het is heeeeel normaal dat een oud persoon dood gaat aan ziekte, en kanker cellen krijgen een kans... 60% van de oudere gaan toch dood aan een ziekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cross
Website team
Website team



Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Woonplaats : Beemster
Registration date : 18-03-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimedo 10 apr 2008, 23:04

tegen tyfus word je ingeent voor je 5e ofso.. of als je 12 bent met die bof mazelen whatever prik.. tegen kanker KUN je niet ingeent worden omdat er geen echt medicijn is.. behalve dat met die straling maar dat is een lang proces en behoorlijk slecht voor je lichaam.. bovendien heeft het lang geen 100% slagingskans..

en okee als je reageerd met dat ie kankermooi is heb ik daar ook geen problemen mee, andere mischien wel dat weet ik niet?
maar als je begint van ja die noobs moeten kanker krijgen blablabla dan vind ik wel dat je het gewoon verkeerd gebruikt..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://s252.photobucket.com/albums/hh17/cross-design/
DeadFire
PMF gevorderd lid
PMF gevorderd lid
DeadFire


Aantal berichten : 104
Registration date : 03-04-08

Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitimevr 11 apr 2008, 08:36

Cross schreef:
tegen tyfus word je ingeent voor je 5e ofso.. of als je 12 bent met die bof mazelen whatever prik.. tegen kanker KUN je niet ingeent worden omdat er geen echt medicijn is.. behalve dat met die straling maar dat is een lang proces en behoorlijk slecht voor je lichaam.. bovendien heeft het lang geen 100% slagingskans..

en okee als je reageerd met dat ie kankermooi is heb ik daar ook geen problemen mee, andere mischien wel dat weet ik niet?
maar als je begint van ja die noobs moeten kanker krijgen blablabla dan vind ik wel dat je het gewoon verkeerd gebruikt..
ik gebruik die scheldwoorden niet op die manier. Meer om aan te duiden hoe erg wel of niet. ik begrijp wat je bedoeld.
en als het hierom gaat, zal je van mij geen last hebbe

*message recieved*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schelden, kanker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schelden, kanker   Schelden, kanker Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schelden, kanker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Picmakers Forum :: Info en aankondigingen :: Regels-
Ga naar: